Q/A

Publicerad 2013-09-04 | kl: 13:58:00
Eftersom det blev en hel del frågor om detta, tänkte jag svara igen. Jag hade bestämt mig redan i början av förra säsongen att det skulle vara mitt sista år med Bjurslätt. Bjurslätt är ju inte direkt någon elitsatsande klubb utan har endast en väldigt bra ungdomsverksamhet i de åren då man inte behöver ta handbollen allt för seriöst. Jag valde därför att provträna med Önnered i våras och hade även i baktanke att gå på några tränigar med Sävehof och Heid. Men det var såpass bra i Önnered, de hade verkligen allt jag sökte och kändes bara så rätt. Så jag bestämde mig nästan direkt, men höll det för mig själv ett tag. Jag trivs väldigt bra just nu, tjejerna är mycket trevliga och tränarna är grymma. Känns väldigt seriöst och det är precis så jag vill ha det. Har dock varit väldigt svårt att lägga Bjurslätt bakom mig. Många tror att det är en lätt grej, men jag har ändå spelat där i 11år så det är/var som ett hem och en trygghet för mig. Tryggheten och alla fina vänner kommer jag sakna otroligt, men allt förändras och jag tror att denna säsongen kommer ge mig mycket nya erfarenheter och möjligheten att utvecklas som aldrig förr. 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det kommer bli super. Vi tror på dig och stöttar dig alltid <3

2013-09-04 @ 15:41:56
URL: http://sofiaamanda.blogg.se
Postat av: emma

lycka till fanny, du är grym! <3

2013-09-04 @ 18:09:12
URL: http://eemmasfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0