Födelsedagsfirande

Publicerad 2012-09-15 | kl: 00:45:05

Blev inte så mycket bilder men här får ni två i alla fall
Kom nyss hem från min favvo Sofia. Det blev en mycket trevlig kväll med skönt folk. Tycker det är så underbart med sånna här kvällar då man får umgås med de vänner man inte ser varje dag längre..  Grattis säger vi ju såklart till Sofia ockå. Fick äntligen ge henne min present från USA hehe.
 
Just det, va hos läkarn tidigare idag och diagnosen blev en näsfraktur, den är alltså bruten. Så nästa vecka blir det operation.. men jag överlever. Nu ska jag ta och sova lite pusss

Kommentarer
Postat av: sofia

tack för allt världens bästa vän, jag älskar dig så grymt! och förlåt än en gång. <3

Svar: Tack för att du är världens bästa, jag älskar dig något otroligt. haha det är lugnt det vet du <3 <3
fannybs.blogg.se

2012-09-15 @ 11:22:01
URL: http://sofiajohanssson.blogg.se
Postat av: anonym

OMG jag älskar den jackan du har på dig ? vart har du köpt den och hur mycket kostade den?

2012-09-16 @ 12:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0