Har de riktigt bra

Publicerad 2012-07-24 | kl: 09:45:33

Ja ni hörde rubriken. L.A är så nice! Imorse åkte vi ner till Venice Beach och gick en strand promenad där, eftersom de är ganska molnigt vid stränderna hoppade vi att bada. Istället åkte vi rollerblades (en sak man bara måste göra) till Santa Monica Beach och sen tillbaka. Tog en lunch lite ovanför stränderna sedan åkte vi kustvägen vid Malibu Beach och sen till en outlet för lite shopping. Kanon dag helt enkelt, nu läggdags!! Eftersom jag bloggar från ipaden har jag inga bilder så ni får några från Kroatien på mina fina vänner som jag saknar sååå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har en jätte fin blogg!

Svar: Åh tack så mycket! :)
fannybs.blogg.se

2012-07-25 @ 20:18:00
Postat av: Anonym

:D

2012-07-25 @ 20:18:11
Postat av: Sofia

Miss you babi

Svar: Saknar dig med älskling!
fannybs.blogg.se

2012-07-26 @ 23:22:27
URL: http://sofiajohanssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0