2011 del 3 höst/vinter

Publicerad 2012-01-06 | kl: 00:22:54
Sofia & Emelie sov hos mig så de blev lite bad med massa prat.
Åkte till Helsingborg med klassen för att spela lite handboll mot någon förening där nere. Så otroligt roligt va de, älskar min klass!
Åkte till underbara, underbara, underbara Kina med mamma i 10 dagar. Hade verkligen det hur bra som helst! Allt var som en dröm där borta, så jäkla häftigt!!
Har tyvärr inte så mycket mer bilder från Oktober, men grymt var de!!
Trodde att vi redan hade åkt ut men icke sa nicke. Steg 3 i SM blev de!
Världens bästa pappa fyllde 50år så då firades de STORT :-)
En idrottslektion med mina goa classmates.
Fotografering a la Emmie.
En fin fin människa kom in i mitt liv.
Lucia va de ja, kanske inte de roligaste jag har vart med om men så är det ibland.
Bästa Patrik fyllde 15 och de firades hemma hos han vid tolvslaget med daimtårta & grejer!
En dag på Liseberg hann vi med också, mysmysmys med massor av skratt!!
OHYEEAAAAH, vi trodde att vi skulle åka ut i steg två men ändå tog vi oss till steg 4, grymma tjejer!
Sen var det dags för julafton, mycket lyckat :-)
Slut på detta år.
2011 - TACK, bästa året hitills i mitt liv. Egypten, Österrike, Berlin, Kreta, Kina så himla bra!! Hoppas på ett bättre år nu om de nu går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0