2011 del 1 Vår

Publicerad 2012-01-03 | kl: 01:24:28

Började året med att vara i Egypten med mami, softade ner rejält och drog sedan vidare till...

..Vadstena, där vi spelade steg 3 i SM och gick vidare!


..Sedan åkte vi även till grymma Österrike med hela gänget och hade en sjukt bra vecka!!
..En iskall fotografering med Emmie & Olivia , men de va värt de!
..Har tyvärr inte så mycket minne från februari, men det va väl som vanligt. Skola, träning, äta & sova!
..Började månaden med en riktig flumdag o va så fula som bara vi kan vara.
..Fick en dag senare veta att jag skulle åka till Berlin med min bästavän och kolla på Justin Biebers (!!) konsert. Har aldrig fått ett sånt lyckorus som jag fick just den stunden. Grät av glädje.
..Emelie fyllde 15 år så då firades de hemma hos henne med girlsen!
..Som vi hade längtat, denna kväll blev de NEVER SAY NEVER 3D på bio!
..Ännu en kväll med girlsen @ my place!
..Drog på ännu en fotografering med Emmie & Olivia!
..Åkte på konfaläger i sjövik o hade fett kul med bästa Elsa!
..Fyllde själv 15 men valde att inte fira, de blir stort nästa gång!
..Tog hem ett riktigt välförtjänt DM guld med klassen sista dagen på månaden happiness!
Kan säga att Mars 2011 kan vara en av de bästa månaderna i mitt liv. Så mycket glädje!
(Jag filmar)
..Stack till Berlin och hade "The time of our lifes". Får rysningar så fort jag tänker på det. Efter detta gick "bieberälskandet" neråt, inte för att konserten var dålig för den var verkligen bäst, men för att de kändes som jag hade gjort det jag velat göra i alla dessa 3 långa år.
..Det blev riktigt varmt så de solades på Sofias altan och shortsen åkte på!
..Lisa fyllde 15!
..Elsa fyllde 15!
..Tillbringade en massa dagar med vännerna vid Sannegårdshamnen.
April 2011 kommer alltid finnas som ett minne. Finns många stunder som jag aldrig i hela mitt liv skulle tacka nej till att få uppleva igen. Mycket mycket bra & lyckad månad!
..Ännu en fotografering med Emmie!
..Valborg firades med Emma, Sofia & lite gubbs.
..Vi komfirmerade oss! (kan vart en av de pinsammaste dagarna i hela mitt liv)
..Blev även en del myskvällar i skogen med grillning! Just då var vi sååå taggade för sommar!
..Drog till Rödspätte cup i Danmark med laget och just då var vi på topp så de gick riktigt bra & det var så himla kul med en underbar stämning!
VÅREN 2011 - Helt underbar start på året. Kunde knappast bli bättre. Livet lekte och några motgångar fanns det inte!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Superfin blogg!! Du skrev att konfirmationen var en av de pinsammaste dagarna i ditt liv. Får man fråga varför? Ska nämnligen också konfirmera mig :) kram!

2012-01-04 @ 20:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0