De sista från NY

Publicerad 2012-08-10 | kl: 04:26:11
Sista bilderna från New York. Up next.. ..Las Vegas
På föreställningen Stomp, något jag verkligen rekomenderar till alla New Yorkare!!
På restaurang efter Stomp
Tunnelbana!!
The view of Long Island 
Frihetsgudinnan, Long Island
Brooklyn Bridge
En minnes vägg precis vid Ground Zero alltså där twin towers stod. Nu är det bara två hål i marken.
China town, känndes verkligen som man kom till Kina igen!
Var tvungen haha
Mötte upp familjen Erlandsson på världens goaste restaurang Spice Market i Meatpacking district. Bästisen va nämnligen i New York samtidigt som moi :-)
Tyler Beckford på röda mattan utanför Cielo tror jag det är
mums
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va bra blogg!! Kan inte du visa saker du köper? Och du får inte sluta blogga!!!

Svar: Åh tack så mycket vad glad jag blir. Ska försöka lägga in lite shopping då och då :) :)
fannybs.blogg.se

2012-08-10 @ 11:29:38
Postat av: Anonym

Och blogga ofta

Svar: Försöker så gott jag kan, men har inte så mycket ledig tid vid datorn faktiskt hehe :)
fannybs.blogg.se

2012-08-10 @ 11:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0