right now

Publicerad 2013-09-10 | kl: 22:43:06
När livet var på topp
 
Har nyss kommit hem från träningen så nu ska jag bara plugga lite sen tänkte jag gå och lägga mig eftersom en tidig morgonlektion väntas imorgon. Träningen gick väl hyffsat, var lite av en skojträning då ingen hade fokuset uppe haha, men sånt behövs också ibland. 
 
Saknar mamma något otroligt, vill bara att hon ska komma hem. Livet går inte speciellt bra nu, alla motgångar vill tydligen attackera mig samtidigt. Men jag får vänta yttligare 4-5 dagar innan jag äntligen får krama henne. 

Kommentarer
Postat av: Mli

Du vet vart du har mig hjärtat, bara ett samtal ifrån och du är stark. Loveyou ❤

2013-09-10 @ 23:11:25
Postat av: Anonym

Vart är din mamma?

2013-09-12 @ 08:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0