ojojoj

Publicerad 2013-09-19 | kl: 00:28:00
Shit vad längesen det var. Vet egentligen inte riktigt vart jag har hållit hus de senaste dagarna som gjort att bloggen drabbats. En jobbig del är att jag inte kan mobilblogga.. och jag tror inte jag har varit inne på min daror sen senate inlägget. 
 
Har ju varit på SM i helgen och vi vann alla matcher, men vi spelade inte alls bra. Sen har även Avicii släppt massa nytt. Gyd vad jag älskar det. Här uppe ser ni mina favoriter. Plugget har såklart kommit i första hand, och det har varit hyffsat mycket den senaste veckan. Imorgon väntar ännu en tung dag i skolan, men jag står ut. 
 
Nu ska jag sova puss och godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0