Mycket att se fram emot!!

Publicerad 2013-09-09 | kl: 22:56:00
Denna hösten/vintern kommer bli så jäkla grym. Har så mycket att se fram emot så att jag kan knappt vänta. 
London - En resa jag alltid velat göra är att besöka London, och nu kommer jag äntligen få uppleva det. Åker med Mamma, Maja och Kajsa, Majas mamma. Så i höst drar vi och det kommer bli så jäkla grymt!!
Macklemore - Drar mig upp mot Stockholm för att se Macklemore och Ryan Lewis med Ellen den 4 Oktober. Även detta kommer bli hur grymt som helst, längtar ihjäl mig. Vi kommer även bo hos Ellens mamma uppe i Stocklholm, så vem vet vi kanske till och med får en extra dag där uppe om jag inte måste hem till Götet igen. 
Håkan Hellström - Jag och Olivia köpte nyss biljetter till Håkan i Scandinavium den 7 December. Har endast sett han live en gång och det var för många år sen. Är så sjukt taggad på det här också. Får rysningar över hela kroppen när jag ser han på tv, så detta kommer nog bli mäktigt.
Thailand - Den 18 December åker min familia och 5 andra familjer till Thailand för att bara ha det hur skönt som helst. Tänker typ på denna resan hela tiden. Vi kommer ha det så roligt!! Sola, bada, klappa tigrar, gå på full moon party, åka vespa, bada ännu mer, ta dykarsätt o bara lata sig.
 
 
JSM - Ny årskull, nytt lag och nya möjligheter. Första steget spelas om bara några dagar och vi ska kämpa hela vägen. Fy vad roligt detta ska bli!! Även handboll i allmänhet kommer bli så kul denna säsongen, taggad till 1000.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0