Inte så kul att ramla i

Publicerad 2013-09-04 | kl: 23:34:50

Idag har vi haft friluftsdag i skolan och eftersom jag inte känner mig speciellt frisk var denna dag lite väl krävande. Förutom att vi gick i typ 4 timmar paddlade vi även kanot som jag och Emma plumsa i vattnet från...(haha). Åkte sedan hem för att sova lite och senare drog jag mig vidare mot vår tennisplan här i närheten där Jonas skulle möta Danne i en match om vem som skulle söka till idol nästa år. Mycket bra underhållning måste jag säga och till sist stod Jonas som segrare. Sen dess har jag bara kollat på idol och pluggat en del. Men nu ska jag se till att jag får lite skönhets sömn för imorgon väntar det årliga skolfotot... Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0