F/S

Publicerad 2013-06-16 | kl: 11:18:00

Varför hade du tandställning? Dina tänder var jätte fina innan också! :)

Det är många som frågar mig detta vilket jag förstår då jag själv blev lite chockad när min tandläkare sa att jag skulle ha tandställning på överkäken.. men det var såhär att mina tänder i underkäken inte alls var bra. När jag hade tanställning på underkälen förflyttade sig tänderna så att bättet inte blev annorlunda och det var därför jag var tvungen att ha tandställning på överkäken. Långt svar hehe... 

 
Va fin du är! Vad har hänt med han killen? Kram

Först och främst tack så mycket!! Hampus var med om en väldigt allvarlig mopedolycka. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0