min dag

Publicerad 2013-07-28 | kl: 00:01:02
 
 
Idag på dagen har jag inte gjort mycket, flyttat mig från soffan till toaletten och tillbaka inprincip. Men nu på kvällen fick jag tvinga mig ut på en springrunda, väldigt skönt att få det gjort. Vet inte riktigt hur jag ska kunna ta mig tillbaka till de gamla rutinerna med 2-3 trängar om dagen. Nu på sommaren har jag slappat ner mig till cirkus 1 träning varannan dag, men det är väl så det ska vara. Det löser sig nog... Sitter just nu och lyssnar på mysiga Ed Sheeran och ska nog sätta på ett gossip girl avsnitt innan jag somnar. Imorgon bär det nog av mot fastlandet och Göteborg igen, då det inte är speciellt kul att vara här ute när det är dåligt väder. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0