7 från senaste

Publicerad 2013-07-20 | kl: 00:15:50
Har det så mysigt här på brännö, inser verkligen att jag uppskattar det mer och mer för varje år som går. Vädret kan jag inte klaga på heller, och imorgon ska det tydligen bli ännu bättre. Yeyyy säger jag bara. Hälften av alla gäster vi har haft här har lämnat oss nu, men helt själva är vi inte. Imorgon blir det Robbie Williams på ullevi för hela family, så himla roligt!!! Längtar något enormt, är ju ett litet fan trots allt hihi. 
 
Du som undrade om kjolen från ZARA - Jag köpte den för kanske två veckor sen, och jag vet att den varken finns i någon butik (i Göteborg) eller på hemsidan då min kompis letar efter exakt samma. Dock såg jag att de fått in en liknande i rosa som jag helt klart skulle kört på!! Kram

Kommentarer
Postat av: emmie

kom hem till mig snart, jag saknar dig din öbo :*

2013-07-20 @ 01:11:39
URL: http://emmiesphotos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0