On a boat

Publicerad 2013-08-04 | kl: 00:29:22
Hela dagen spenderades på en båt. Det var faktiskt riktigt nice, för jag och Oliver fick verkligen bästa platserna. Vi drog härifrån vid 9.30 imorse och kom hem vid 18.30 så det var en lång dag med en jädrans massa sol (alla i familjen har bränt sig.....). Nu ikväll åt vi på steakhouseet här på hotellet och sedan drog jag och pappa ner till byn/stan för att kolla lite vad som hände. Det är tydligen någon festival här nu, så de va ett himla liv.
 
Idag har det ju även varit mammas sista dag som 40+are, så imorgon kommer den stora dagen med stort D. Kommer nog bli hur bra som helst hihi, men nu måste jag sova för imorgon blir det upp tidigt för att fira henne.  Puss
Det brann tydligen i bergen någonstans utanför rovinj, så för att släcka branden cirkla det runt flyplan som åkte ner och hämta vatten från havet.
Jag ÄLSKAR vattnet här
Mami och Oliver
Sött litet armband jag inhandlade idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0