Ellabus

Publicerad 2013-08-21 | kl: 21:34:10

Kom nyss hem från Emmie där jag har spenderat min eftermiddag. Blev lite bakning, pll och gott snack. Innan dess var det ju även första dagen i skolan idag och även sista dagen på porthälla för mig, för nu beger jag mig mot Polhem istället där jag hoppas att jag ska trivas. Var i alla fall väldigt sorgligt att lämna klassen och alla lärarna, men vad gör man inte. Fick ju även lämna in min älskade Mac.. Saknar den redan buhu. Men nu ska jag nog sova, så att jag är redo för min första dag på nya skolan imorgon. Puss och godnatt


Kommentarer
Postat av:

Oj vilket misstag du gjorde nu... Förlåt, men Polhem suger. Jag gick 1:an där men slutade nu när man ska börja tvåan och bytte till Ingrid.

2013-08-22 @ 00:35:25
Postat av: Anonym

Hört att du har bytt lag oxå? Vart spelar du nu och trivs du där? Kram

2013-08-23 @ 07:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0