Dag 1 - om mig

Publicerad 2012-11-02 | kl: 17:45:00
Fanny heter jag och är en glad tjej som bor i Göteborg tillsammans med min fina familj. Älskar att träna, det är typ det ända jag gör för tillfället. Spelar handboll i ett lag som heter Bjurslätt och har även handboll som idrottsinriktning på gymnasiet. Blir runt 8 pass i veckan plus oftast två matcher. När jag inte tränar är jag helst av allt med mina vänner. Jag är så lyckligt lottad, att just jag kunde få så fina människor i min närhet. Ni är guldvärda! För övrigt gillar jag också att resa, få se nya place och bara komma bort. Kommer skriva om min favoritresa lite längre fram. Har även ett stort intresse för kläder och det har jag alltid haft. Sen jag var mycket liten har designyrket alltid varit en dröm men det har ändrats nu. Är en tjej som har en ganska stor vilja och framförallt höga krav på mig själv, men ser det bara som positivt. Finns faktiskt inte så mycket mer att veta om mig. ttyl
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag älskar dig!

Svar: Och jag älskar dig!
fannybs.blogg.se

2012-11-04 @ 13:16:24
URL: http://sofiajohanssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0