Thanks for making me fighter

Publicerad 2012-05-01 | kl: 22:37:56
Hola amigos!!
Va ett tag sen nu. Men lärarna tycker de ju är så kul att lägga allt jobbigt på några få veckor genom terminen, ni fattar vad jag menar va? Jobbigt. Så imorgon är det nationella men vafan det är ju maj nu och det har varit 25 grader idag!! Inget alls att klaga på faktiskt. Nu är sommarn snart här och grundskolan snart slut weho. Valborg igår också ju! Hände nått roligt folks? Själv var jag hemma hos Sofia med nästan hela klassen och gilla o lite sånt myys. Imorgon är det äntligen träning igen iiiihh blir så glad. Ni anar inte. Jaja, nu ska jag inte skriva mer blir alltid så långt. Godnattt
En liten pepp låt för mig och er som behöver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0