Vägen till finalen

Publicerad 2012-07-11 | kl: 13:22:13
Ja, man kan säga att detta va mitt största moment inom handbollen någonsin. Åkte som sagt ut med mitt egna lag redan i 32:a dels final, så då fortsatte jag spela med Hisingen i Girls 21. Himlen öppnade ju sig såklart när vi skulle spela kvart -och semifinal, men jag tror det var till vår fördel. Kvarten vann vi knappt, ett mål upp till oss när matchen var slut, puuuh. Semin hade vi dock hela tiden, den vann vi med ett par bollar och lyckan sprudla. Med knappt någon sömn blev det att gå upp tidigt för att spela final i Scandinavium, stora scandinavium. Ungdomsdrömmen hade gått i uppfyllese. Finalen gick inte som vi tänkt oss men vi var hur glada som helst ändå, en andra plats i Partille cup är verkligen inte fel. Är verkligen jätte tacksam för att jag fick chansen, såhär långt har jag aldrig kommit. Hisingen HK finalist 2012
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0