2011 del 2 sommar

Publicerad 2012-01-05 | kl: 23:15:44
Sofia skulle gå ut nian & då var de dags för bal. Hon va så himla vacker!!
Det blev lite mer dagar vid hamnen!
Jag, Emelie & Elsa drog till Orust för lite bad och övernattning.
En riktigt awesome dag med Sofia & Emelie!
Som vi hade väntat hela långa våren, äntligen time för skolavslutning!!
Drog sedan direkt efter skolavslutningen vidare till Uddevalla för lite spel i leran...
(I juli hände de mycket så va med på en riktig bildbomb!)
Första kvällen på månaden spenderades hemma hos wille med mina underbara vänner.
Dagen efter tog jag och Emelie tåget ut till Sofia i långasand för övernattning i två nätter. Det blev bad, solande, fotboll, minigolf, film, cyklande och massa mer!
Världens bästa handbollscup drog igång alltså Partille cup. Här sitter vi & laddar inför match. Som ni vet är mina vänner en aning speciella!
Efter Partille blev Brännö mitt nya hem & girlsen kom ut i några dagar. Här tog vi båten till en annan ö för lite glass.
Senare samma dag kom även Elsa & vi hade de gööööra mysigt!
En utav sommarens mysigaste kvällar!
Dagen efter kom även goa Hampus & hälsade på. Tyvärr blev det typ storm och spöregn så de fanns inte så mycket att göra om man säger så..
Det var äntligen dags för Gothia cup! och självklart var vi på invigningen för att se Andreas Wijk. Men hann tyvärr inte kolla så jätte mycket på själva cupen eftersom jag två dagar senare drog mig till...
.. Kreta!! Hade en underbar vecka med familjen och lite kompisar.
Saknar färgen!! Här är jag påväg ut till Lilleby för ännu en dag vid havet.
Drog ut med båten med Bästis & tog oss ett dopp :-)
Emma fyllde 15 & de skulle såklart firas!!
Sen fyllde även Louise 15 & de skulle såklart firas också, så vi drog oss till hennes sommar place i Askim!
hahah så mobbade.....
Augusti = Time för lite kräftskiva med tjejerna på brännö myyyyyyyyyys!
Skolan började och vi var riktigt depp. Men lite smile fick vi i alla fall när vi stötte på Andreas Wijk & Kenza i nordstan!
Gosiga Sofia fyllde 15 & vi firade henne efter skolan på jensens!
Hade även en liten suprise till henne så såhär såg hon ut ett tag hehe.
Suprisen va Newkid! Åhh, vem har inte en crush på den här killen liksom?
Sommar 2011 - Sommaren 2011 var så sjukt underbar. Alla vänner som gjorde den till den bästa, ni är guldvärda. Utan er vet jag inte vad jag skulle göra. Så många fina minnen har vi skapat. Kan bara säga: Take me back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0