Home!

Publicerad 2012-02-21 | kl: 22:40:38

Helluu!!
Kom ju hem i Söndags och har en massa ursäkter till varför jag inte bloggat något på en vecka(!!) blogg-appen sluta helt att fungera efter andra dagen.. så någon live blogging blev det inte. Sen drog jag direkt till Patrik på Söndagskvällen och igårkväll var Albert här. Så de är inte förens nu jag har haft tid men de ska ändras på! Kom just hem från träningen och jag har inget plugg så de känns väldigt skönt. Men nu ska jag ta mig en dusch sen ska jag försöka fixa lite bilder till er från Andorra. Hajdå

Kommentarer
Postat av: sofia

ååååh den bilden.... älskar dig min allra bästa!!

2012-02-22 @ 11:20:54
URL: http://sofiajohanssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grym blogg Fanny!

2012-02-22 @ 18:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0