sjuuuuk..

Publicerad 2012-04-25 | kl: 00:21:22
Halstabletter är min drog just nu, så fort jag inte har någon i munnen blir min hals så torr att den behöver en liter vatten typ. Min dag har bestått av att sitta i soffan framför tvn. Kan va nice ibland men börjar bli en aning rastlös nu. Var på bättringsvägen igår men ikväll har det bara blivit sämre.. åh. Jaja fick veta en bra nyhet idag i alla fall!! My bieber man kommer till SVERIGE. Även fast jag inte har lika stor crush på han längre är det här ändå väldigt stort. För konserten i Berlin var ju så jävla bra så jag tackar absolut inte nej till att få uppleva det igen. Godnatt!



tänk att få uppleva detta igen!!!

eller detta.....!!
Then I would be like this ;-) ... :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0